Asiakastiedotteet
Asiakastyytyväisyyskysely 2022
Taloherttua toteuttaa yhdessä palvelukumppaninsa Herttuan Kiinteistöpalvelun kanssa asiakastyytyväisyyskyselyn tänä syksynä tekstiviestitse (viestissä toki nettilinkki). Kyselyn teknisen alustan...
Energiansäästö keskeisessä roolissa lämmityskauden alkaessa
Kuluvan vuoden asumisen pääteemaksi on nousemassa asumisen energiankulutukseen liittyvä aihepiiri, sekä hintanäkökulmasta että mahdollisesti myös saatavuushaasteiden osalta. Yhtiötasolla mietitään...
Asukkaan opas julkaistu
Olemme julkaisseet verkkosivuillamme asukkaan oppaan helpottamaan asumista meillä. Oppaasta löytyy erilaisia ohjeita asumisen päivittäisiin ja harvinaisempiinkin tilanteisiin. Voit tutustua...
Höllinkoto valmistui Sahalahdelle
Uusi kohteemme Kurvis-Höllin tie 8, tai tuttavallisemmin Höllinkoto, valmistui ajallaan kesäkuun loppuun Sahalahden terveysaseman pihapiiriin. Viimeistelytöiden jälkeen varsinainen...
Vuosikertomus 2021
Kiinteistö Oy Taloherttuan vuosikertomus 2021 on ladattavissa oheisesta linkistä.
Joulusaunat
Joulunaikaan asukkaiden henkilökohtaiset saunavuorot ovat käytössä varausten mukaisesti. Pahentuneen koronatilanteen johdosta joulun yhteissaunavuoroja ei järjestetä.
Uudistetun tietojärjestelmän tavoitteena paremmat sähköiset palvelut
Herttuan Kiinteistöpalvelu Oy ja Kiinteistö Oy Taloherttua ovat saaneet maaliin lähes koko vuoden kestäneen tietojärjestelmäuudistuksensa. Tarjouskilpailun lopputuloksena voittajaksi suoriutunut...
Asumisneuvonta on jälleen auki
Asumisneuvontapalvelumme on tauon jälkeen jälleen auki. Asumisneuvonnasta saat apua ja infoa erilaisiin asumisen haastetilanteisiin ja niiden ennaltaehkäisyyn, esim. pitkittyneisiin tai äkillisiin...