Asiakastiedotteet
TeeMu ry tarjoaa NEUVOja matalalla kynnyksellä
TeeMu ry tarjoaa Rikunkujalla NEUVOja matalalla kynnyksellä, esimerkiksi asumiseen, sähköiseen asiointiin sekä kodin talouteen liittyvissä asioissa. Tutustu tarkemmin palveluihin netissä...
Taloherttuan asumisneuvontapalvelu on toistaiseksi päättynyt.
Olemme toistaiseksi päättäneet asumisneuvontapalvelun. Olethan yhteydessä muihin palvelukanaviimme: Asukkaan opas: https://taloherttua.fi/asukkaan-opas/ Vika- ja muuttoilmoitukset:...
Taloherttua mukaan Astetta alemmas -kampanjaan
Kuten lokakuun energiansäästötiedotteessa kerrottiin, tulevan lämmityskauden iso haaste on energiansäästö. Sotatila Ukrainassa on johtanut energian hinnan ja saatavuuden ongelmiin Suomessa ja koko...
Asiakastyytyväisyyskysely 2022
Taloherttua toteuttaa yhdessä palvelukumppaninsa Herttuan Kiinteistöpalvelun kanssa asiakastyytyväisyyskyselyn tänä syksynä tekstiviestitse (viestissä toki nettilinkki). Kyselyn teknisen alustan...
Energiansäästö keskeisessä roolissa lämmityskauden alkaessa
Kuluvan vuoden asumisen pääteemaksi on nousemassa asumisen energiankulutukseen liittyvä aihepiiri, sekä hintanäkökulmasta että mahdollisesti myös saatavuushaasteiden osalta. Yhtiötasolla mietitään...
Asukkaan opas julkaistu
Olemme julkaisseet verkkosivuillamme asukkaan oppaan helpottamaan asumista meillä. Oppaasta löytyy erilaisia ohjeita asumisen päivittäisiin ja harvinaisempiinkin tilanteisiin. Voit tutustua...
Höllinkoto valmistui Sahalahdelle
Uusi kohteemme Kurvis-Höllin tie 8, tai tuttavallisemmin Höllinkoto, valmistui ajallaan kesäkuun loppuun Sahalahden terveysaseman pihapiiriin. Viimeistelytöiden jälkeen varsinainen...
Vuosikertomus 2021
Kiinteistö Oy Taloherttuan vuosikertomus 2021 on ladattavissa oheisesta linkistä.